Kako lahko spletna trgovina nadomesti izpad prihodkov

Digitalni marketing
Marko Kravos
Creative Consultant | Creative Team

Omejevanje fizične prodaje izdelkov v trgovinah ter upad prometa še nista razlog za preplah. Obstaja enostavna in ekonomična rešitev. Spletna trgovina!

Trendi kažejo, da so virtualne prodajalne iz dneva v dan bolj priljubljene. Spletnih nakupov se po podatkih SURS poslužuje 56 % Slovencev. Število spletnih kupcev narašča v vseh starostnih skupinah, glavni razlog spletnih nakupov pa je časovni in denarni prihranek.

Kaj ljudje največ kupujejo prek spleta:

  • oblačila in športno opremo,
  • pohištvo in gospodinjske aparate,
  • turistične nastanitve,
  • letalske karte,
  • kozmetiko,
  • avdio-video naprave.

O tem, kako spletne trgovine delujejo, kaj so njihove prednosti in slabosti, pa več v spodnjih vrsticah.

Zakaj izbrati spletno trgovino in na kaj moramo biti pozorni

PREDNOSTI

Efektivnost. Spletna trgovina nikoli ne počiva. Naročila sprejema cel dan, vse dni v tednu, tudi izven delovnega časa. Tako lahko obiskovalci nemoteno kupujejo in primerjajo izdelke ali storitve, pri tem pa ne potrebujejo prodajnega svetovalca.

Povečanje kroga kupcev. Spletno trgovino lahko najdejo kupci od Pirana do Murske Sobote in od Krškega do Bovca. S spletno prodajo lahko dosežete vse, ki imajo dostop do interneta, tudi tiste čez mejo. Kar 74 % nakupov je opravljenih v spletnih trgovinah z lokacijo v Sloveniji. Kar pomeni, da večina še vedno zaupa domačim trgovcem.

Znižanje stroškov. Delovanje spletne trgovine se odraža v nižjih mesečnih stroških. Ni najemnin, ni plačila elektrike, vode, ogrevanja ali osebja. Znebimo se tudi distribucije blaga iz skladišč v fizično trgovino. Res je, da imamo druge stroške, ki pa so precej nižji kot pri klasični trgovini.

Stroški spletne trgovine:

  • zakup domene in gostovanja,
  • izdelava spletne trgovine,
  • vzdrževanje in optimizacija spletne trgovine,
  • nekaj malega oglaševanja.

Vedno na tekočem. Ni vam treba čakati na kupce. Spletna trgovina vas sama obvesti o novih nakupih ter statusih naročil. Z integriranimi ERP sistemi lahko dosežete popoln pregled nad zgodovino naročil in izdelkov, ki so na zalogi. Informacije o izdelkih lahko pregledno in enostavno spreminjate in posodabljate.

Gradite na podobi podjetja. Z dobro spletno trgovino gradite svoje ime in ugled blagovne znamke ali storitve. Kakovostne vsebine, kot so članki, novice, blogi, opisi izdelkov ali storitev, izobraževanja, slikovni in video material dajo vaši e-trgovini prednost pred tistimi, ki tega nimajo.

SLABOSTI

Predsodki do spletnih nakupov. Kljub varnosti je še vedno nekaj posameznikov, ki spletnim nakupom ne zaupajo. Taki raje nakupujejo v fizičnih prodajalnah.

Pošiljanje. Izdelke je treba ustrezno zaščititi in poslati vašim kupcem. To terja svoj strošek in povečuje tveganje, da se neustrezno zaščiteni izdelki med transportom poškodujejo.

Čas. Če so izdelki odposlani pred 14. uro, kupec znotraj Slovenije izdelek prejme največkrat v roku 24 ur. Obstajajo tudi hitrejše dostave, vendar so te dražje.

Fizičnost izdelka. Izdelkov v spletni trgovini ne moremo preizkusiti ali si jih ogledati v živo.

Negativne lastnosti spletne trgovine bodo vedno prisotne. S pravilnim pristopom lahko določene slabosti odpravimo ali pa vsaj omilimo njihove negativne posledice.

Kako vam lahko pomagamo

Naše spletne trgovine se prilagodijo velikosti trga in omogočajo optimalno delovanje ne glede na obseg prometa. Nudimo celovito rešitev, ki pripomore k dobri uporabniški izkušnji in zadovoljstvu strank ter prispeva k oblikovanju zaupanja vredne spletne trgovine.

Zaradi bogatih izkušenj pri izgradnji spletnih trgovin smo prepričani, da lahko optimiziramo vaše poslovanje in povečamo obseg vaših strank. Po potrebi vam lahko pomagamo tudi z oglaševanjem.