Nadgradnja Business Central in novosti, ki jih prinaša

Business Central
Matic Pirih
Team Lead | Sales Team

Katere so ključne novosti v novih verzijah Dynamics 365 Business Central in kaj prinašajo

Microsoft dvakrat na leto posodablja sistem s čimer uvaja novosti, ki pomagajo povečati učinkovitost dela, optimizirajo poslovne procese in na splošno izboljšujejo rešitev. V podjetju vestno upoštevamo priporočila glede periodičnih posodobitev sistema in pazimo, da ohranjamo sistem v skladu s slovensko zakonodajo.

DATA SEARCH

Zaposleni v pisarnah porabijo do 20 odstotkov svojega delovnega časa za iskanje informacij. Iskanje specifičnih informacij v realnem času na različnih področjih rešitve pogosto zahteva prilagojene poizvedbe znotraj različnih delov sistema. Ker se obseg podatkov nenehno povečuje, postaja vse bolj pomembno, da lahko hitro najdete ustrezno vsebino. Business Central vam omogoča iskanje po vseh podatkih, ki so pomembni za vašo vlogo, ne samo po poslovnih transakcijah. Pri tem se najbolj relevantni rezultati prikažejo najprej, kar vam prihrani dragocen čas in vam omogoča, da se osredotočite na bolj pomembne naloge.

Iskanje lahko začnete na sledeče načine:

  • neposredno iz pogovornega okna ''Povej mi'' (Tell Me) tako, da uporabite bližnjico Alt+Q kjerkoli v programu Business Central;
  • vnesete eno ali več ključnih besed v polje ''Povej mi'' (Tell Me);
  • zaženete ''Povej mi'' (Tell Me) v kontekstu urejanja strani, tako da sistem samodejno išče vrednost v trenutno izbranem polju.

Rezultati iskanja vključujejo rezultate iz tabel, do katerih imate dostop. Ko izberete tabelo lahko iskanje tudi prilagodite in  vklopite stikalo ''Omogoči iskanje'' za vključitev polj v izbrani tabeli.

MASTER DATA MANAGEMENT

Business Central omogoča enostavno premikanje nastavitev enega podjetja v drugo podjetje v istem okolju. Prav tako lahko sinhronizirate glavne podatke med podjetji.

Upravljanje glavnih podatkov je namenjeno scenarijem, kjer želite premakniti nastavitve enega podjetja v drugo podjetje v istem okolju. Prav tako je zasnovan kot motor za sinhronizacijo podatkov, ki vam omogoča, da podatke v podjetjih sinhronizirate po začetnem premiku.

Za upravljanje glavnih podatkov so dodane naslednje zmožnosti:

  • Premikanje matičnih podatkov deluje, ko se sprejemno podjetje naroči na podatke drugega podjetja.
  • Določite lahko tabele in polja, ki jih želite sinhronizirati. Za več nadzora nad sinhronizacijo lahko filtrirate zapise na tabeli. Prav tako lahko nastavite bolj napredne sinhronizacijske povezave.
  • Spremembe v matičnem podjetju se takoj prenesejo na sprejemna podjetja s postavko opravil.
  • Uporabniki v podjetju prejemniku lahko pregledajo dnevnike sinhronizacije.

Funkcijo za upravljanje glavnih podatkov omogočite iz strani ''Nastavitev za upravljanje glavnih podatkov'' (Master Data Management Setup), kjer lahko tudi dostopate do sinhronizacijskih tabel in dnevnikov ter zaženete sinhronizacije.

ANALIZA PODATKOV Z VRTILNIMI TABELAMI

Pomembna novost je tudi uporaba analize podatkov z vrtilnimi tabelami. Uporabniki lahko analizirajo podatke s strani seznama neposredno v Business Centralu, ne da bi pri tem morali odpreti strani v Excelu ali zagnati poročilo. Uporaba te analize zagotavlja interaktiven in vsestranski način za izračunavanje, povzemanje in pregledovanje podatkov. Namesto generiranja poročil z uporabo različnih možnosti in filtrov lahko dodate več zavihkov, ki predstavljajo različna opravila ali poglede na podatke.

WORD TEMPLATE

Predloge Microsoft Word lahko olajšajo množično komunikacijo v tisku ali e-pošti z entitetami, kot so stiki, stranke in prodajalci. Ustvarite lahko na primer pogodbe, dopise, brošure ipd. Na voljo imate poljubno število predlog, poljubne entitete z medsebojnimi povezavami in neomejeno število polj za spajanje.

NASTAVLJIVE OBLIKE POROČIL

Business Central vključuje veliko vgrajenih postavitev, ki jih lahko uporabite pri svojih poročilih, lahko pa ustvarite tudi svoja lastna poročila. Poleg standardne oblike izpisov, lahko v novih verzijah podatke izvozite v Word in Excel, kjer lahko  podatke še naknadno obdelate (npr. v vrtilne tabele ali grafe). Pri tem si lahko vsak uporabnik sam konfigurira in oblikuje izglede izpisov.

INTEGRACIJA Z E-POŠTO

Integracija z e-pošto nudi povezavo enega ali več e-poštnih računov s storitvijo Business Central, kar vam omogoča pošiljanje dokumentov, ne da bi morali pri tem odpreti e-poštno aplikacijo. Vsako sporočilo lahko sestavite posebej z osnovnimi orodji za oblikovanje ( pisave, slogi, barve itd.) in dodate priloge do 100 MB. Poleg tega funkcija postavitve poročil skrbnikom omogoča, da vključijo  le ključne informacije iz dokumentov. Vnaprej lahko določite tudi specifične poslovne scenarije, v katerih želite uporabiti e-poštni račun za pošiljanje e-pošte - določite lahko na primer, da vsi uporabniki pošiljajo prodajne dokumente iz enega računa, nabavne dokumente pa iz drugega.

OSTALE NOVOSTI

  • UPRAVLJANJE PRAVIC - Omogočena večja granulacija uporabniških vlog, konstantno posodabljanje vlog, boljše prilagoditve vlog, uporabniške skupine (boljše in lažje dodeljevanje).
  • TELEMETRIJA - Priporočljiva je uporaba Application Insights. Privzeto je aplikacija Business Central opremljena za oddajanje več sledi sistemske telemetrije na te destinacije. Prilagojene sledi telemetrije vam omogočajo pošiljanje podatkov o telemetriji od koder koli v aplikacijski kodi na katero koli od teh destinacij (lahko se beleži v sledi ali v tabele ogledov strani).
  • SHOPIFY CONNECTOR - S pomočjo povezave Shopify lahko povežete svojo trgovino Shopify (ali več trgovin) z aplikacijo Business Central in povečate produktivnost vašega podjetja. Z uporabo povezave lahko enostavno upravljajte z vpogledi v svoje poslovanje ter dostopate do svoje trgovine Shopify na spletu.
  • MAIL LOGGING - Povečajte učinkovitost komunikacije med vašimi prodajalci in strankami, tako da pretvorite izmenjavo e-poštnih sporočil v zadolžitve ali prodajne priložnosti. Business Central lahko povežete z Exchange Online, da beleži vhodna in izhodna e-sporočila. Vsebino vsakega sporočila lahko pregledujete in analizirate na strani z vnosi interakcijskega dnevnika.

 Ali je res v novih verzijah Business Centrala na voljo tudi COPILOT (Microsoft AI)

Da, res je. Microsoft je v Business Central integriral tudi umetno inteligenco poimenovano Copilot.

Copilot v Business Centralu lahko avtomatično generira unikatne in prepričljive marketinške opise izdelkov na podlagi atributov, kot so barva, material in velikost. Pri tem lahko tekste prilagodite svoji blagovni znamki tako, da izberete ton glasu, format in dolžino in ga le z nekaj kliki objavite v svoji spletni trgovini ali na svoji spletni strani.

Pri tem vam priporočamo vam, da generirano besedilo upoštevate zgolj kot predlog in ga pred objavo še enkrat dobro pregledate in po potrebi dopolnite.

Seveda, da bi koristili vse novosti je potreben prehod na novo, aktualno verzijo Dynamics 365 Business Central-a. Zakaj je še nadgradnja pomembna

Nadgradnja je pomembna iz več razlogov. Prvič, zagotavlja izboljšano varnost vaše poslovne informacijske infrastrukture in sledi Microsoftu, ki v vsaki novi verziji sistematično naslavlja potencialne varnostne ranljivosti, s čimer zmanjšuje tveganje za nepredvidene izgube podatkov ali druge potencialne težave.

Poleg tega vsaka nova verzija prinaša novosti in izboljšave, ki pomagajo pri optimizaciji poslovnih procesov in lahko pomagajo povečati učinkovitost vašega dela. Nadalje vam nadgradnja pomaga, da je vaš sistem skladen z zakonodajo.

Vpeljava rednih posodobitev prav tako prispeva k zagotavljanju visokokakovostne tehnične podpore in servisiranja, saj Microsoft aktivno podpira le najnovejše verzije svojih rešitev.

 Kljub morebitnemu minimalnem vplivu na delo in dodatne stroške v razumnih okvirih smo prepričani, da redne nadgradnje sistema prinašajo številne  prednosti in jih zato priporočamo. Naše priporočilo temelji na sledečih argumentih:

  • Skladnost z Microsoftovo politiko nadgradenj: Naša priporočila temeljijo na aktivnem sledenju Microsoftovi politiki nadgradenj. Verjamemo, da je to ključnega pomena za zagotavljanje varnosti, stabilnosti in učinkovitosti vaše rešitve. Nadgradnje prinašajo izboljšave varnosti, odpravo napak ter nove funkcionalnosti.
  • Mesečne posodobitve naših razširitev in aplikacij: Za vaše najboljše interese skrbimo tudi z mesečnimi posodobitvami naših razširitev in aplikacij, ki jih uporabljate. S tem vam zagotavljamo nenehno izboljšanje funkcionalnosti in odzivnost na vaše potrebe.
  • Ustrezanje zakonskim zahtevam: Vsaka nova verzija sistema prinaša posodobitve, ki zagotavljajo skladnost z najnovejšimi zakonskimi spremembami. Z nadgradnjo na najnovejšo verzijo boste lažje izpolnjevali zakonske obveznosti, brez nepotrebnih zapletov.
  • Bogat nabor novosti in prednosti: Nadgradnje prinašajo obogatitve funkcionalnosti ter izboljšave učinkovitosti, kar povečuje vašo produktivnost. To velja tako za Microsoftov izdelek kot tudi za naše interno razvite aplikacije, ki jih uporabljate.
  • Enostavnejša in bolj ekonomična nadgradnja: Redna nadgradnja na novo verzijo zmanjšuje tveganja in stroške, povezane z odlašanjem. Sledenje rednim nadgradnjam ohranja vašo rešitev v tekočem stanju in preprečuje zapletene in dražje projekte v prihodnosti.
  • Kontinuirana Microsoftova podpora: Microsoft zagotavlja podporo za trenutno verzijo in dve prejšnji verziji Dynamics 365 Business Central. Z odlašanjem s nadgradnjo tvegate, da boste presegli obdobje podpore, kar lahko privede do večjih varnostnih tveganj in omejene tehnične podpore.

Pomembno je, da nadgradnjo na novo verzijo načrtujete premišljeno in se prepričate, da so vaše obstoječe aplikacije in razširitve združljive z novo verzijo. Za več informacij o nadgradnji ali za razpravo o nadaljnjih korakih, se lahko obrnete na nas.