Minilo je že kar nekaj časa od kar je Microsoft lansiral Office 365, vendar veliko uporabnikov še vedno ne pozna vseh njegovih koristi.
V Microsoftu so namreč sledili trendom digitalizacije ter novim poslovnim zahtevam. Osnovnim pisarniškim programom Office, kot so Word, Excell, Power Point in Outlook so dodali vrsto sodobnih storitev za brezpapirno poslovanje, sodelovanje in mobilno delo.
Pravzaprav je največja sprememba in s tem tudi prednost, ki jo prinaša Office 365 možnost uporabe prek spleta, v oblaku. To pomeni, da se lahko priljubljene pisarniške programe uporablja kot klasične programe, ki so nameščeni v računalniku ali pa prek spletnega brskalnika. Tako lahko uporabniki varno delajo z dokumenti tudi na katerih koli napravah, kot so tablice, mobilni telefon ali na domačih računalnikih. Dokument lahko recimo začnejo urejati v službi in ga dokončajo izven pisarne, doma ali pa na poti. Office 365 je danes na voljo kot storitev, za katero se plačuje mesečna naročnina, pri čemer lahko uporabnik izbira med več paketi storitev in tako plačuje le za funkcionalnosti, ki jih potrebuje. Ni odveč tudi izpostaviti, da se lahko za eno licenco namesti programe na kar 5 uporabnikovih naprav. To uporabnikom omogoča, da nimajo problemov z dostopom do potrebnih aplikacij in dokumentov, , kar jim omogoča možnost delovanja od kjer koli in kadar koli in sodelovanje v realnem času. Uporabniki si s tem olajšajo delo, pridobijo čas za pomembne naloge in povečajo svojo produktivnost.
Ker je platforma v oblaku, lahko do Office 365 dostopate od kjerkoli; prek namizja ali mobilne aplikacije. Podprta je v sistemih Windows in Mac, pa tudi na iOS in Android platformah. Vse kar potrebujete je povezava z internetom.
Shranjevanje dokumentov in e-pošta
Office 365 storitve e-pošte Exchange. V sklopu te storitve hrani vašo e-pošto Microsoft, tako da vam ni treba upravljati svojega e-poštnega strežnika ali uporabljati osebnih e-poštnih računov.
Za manjše organizacije je to varnejša in cenejša naložba v primerjavi s samostojnim upravljanjem e-poštnega sistema.
Sodelovanje na dokumentih
Shramba OneDrive ponuja eno mesto za enostavno in varno shranjevanje dokumentov, skupno rabo in sodelovanje s sodelavci ter hiter dostop do dokumentov. Sodelovanje v realnem času omogoča zaposlenim urejanje iste različice dokumenta sočasno. To odpravlja potrebo po prekomernem pošiljanju e-poštnih sporočil s pripetimi različicami dokumentov naprej in nazaj. Še huje pa je, ko se je za pošiljanje večjih datotek treba posluževati posebnih orodji kot je WeTransfer. Če želite deliti dokument v realnem času, ga shranite v OneDrive for Business, nato kliknite gumb Skupna raba in enostavno določite uporabnike, s katerimi boste sodelovati. Še posebej je koristna možnost deljenja datotek s sodelavci izven vaše organizacije.
V Office 365 lahko datoteke iz OneDrive tudi enostavno pripnete na e-poštno sporočilo in tako prejemnikom omogočite ogled in urejanje iste različice.
Lažja komunikacija
Microsoft Teams je orodje, ki nudi prostor in povezavo z raznimi orodji, kjer podajate in razvijate ideje, ustvarjate rešitve, sprejemate odločitve in realizirate naloge. Izkorišča sodobne komunikacijske poti, s katerimi združuje uporabnike v tesno povezane, hitro odzivne skupine in to na prijazen in enostaven način. V Teams-ih so vam na primer takoj na voljo dokumenti, na katerih lahko sodelujete istočasno, poslovna poročila iz Power BI, podatki iz poslovno informacijskega sistema Dynamics 365 Business Central, informacije o strankah iz Dynamics 365 za prodajo ter skupni dokumenti s portala SharePoint. V isti aplikaciji imate enostaven pregled nad svojimi nalogami iz Plannerja, zapiski v OneNote ter zadolžitvami, ki ste jih dobili preko digitalnih delovnih tokov v SharePointu.
Digitalna transformacija
Selitev na digitalno delovno okolje v oblaku vam prinese veliko poslovnih koristi. Ker so Microsoft Teams v celoti v oblaku, lahko vaši zaposleni dostopajo do informacij od kjerkoli, na katerikoli napravi in to kadarkoli. Poleg tega lahko s svojim delovnim okoljem v oblaku izkoristite prednosti obdelave obsežnih podatkov (big data processing) in umetne inteligence (AI), in tako poslujete še pametneje.
Nadgrajeni sestanki
Učinkovita komunikacija je v ospredju vsake uspešne ekipe. Interaktiven dialog med zaposlenimi s pomočjo orodja Teams poenostavlja organizacijo in vodenje sestanka ter upravljanje zapiskov.. Zaposleni so tesno povezani in lahko sodelujejo ne glede na to, kje se nahajajo. V Teams-ih lahko udeležencem vnaprej dodelite datoteke, ki se nanašajo na prihajajoči sestanek. Če poteka sestanek prek videokonference, lahko udeleženci med sestankom klepetajo ter delijo zaslone in datoteke. V Teamsih se lahko ob vsakem sestanku vodi nadaljnja razprava oziroma komentarji prek k vgrajenih pogovornih zmožnosti.
Prednosti Office 365:
- Ni plačevanja v naprej, ampak se plačuje po porabi.
- Uporabniške licence za sistema Office 365 sproti prilagajate dejanskemu številu zaposlenih.
- Vsak uporabnik lahko namesti Office na do 5 naprav (računalniki z operacijskim sistemom Windows ali Mac, tablice, pametni telefoni)
- Na voljo imate veliko bogatejšo ponudbo funkcionalnosti s številnimi orodji v oblaku, ki omogočajo nov način dela, spletne in mobilne aplikacije Office ter stalne posodobitve, ki vsakič prinesejo kakšno novo inovativno funkcionalnost.
- Redne varnostne posodobitve, izboljšave in dostop do najnovejših funkcij.
Svet, v katerem danes živimo, se nenehno spreminja. Poslovne rešitve, ki temeljijo na oblaku, so postale običajne. Uporabniki jih pričakujejo in zahtevajo. Poslovni model, ki ga omogoča oblak uporabniki omogoča enostavno prehajanje z ene storitve na drugo, od enega k drugem ponudniku. V podjetju Business Solutions sledimo inovacijam in vemo, kako z uporabo novimi orodji ustvariti visoko dodano vrednost.. Če ste vložili v storitve Office 365 in želite zagotoviti, da imajo vaši uporabniki od njih kar največje koristi, nas lahko še danes kontaktirate in vam bomo z veseljem pomagali.