Kako izdelati zaupanja vredno spletno trgovino

Digitalni marketing
Marko Kravos
Creative Consultant | Creative Team

Spletno trgovino lahko dandanes izdela vsak, ki se vsaj malo spozna na orodja, ki omogočajo hitro in poceni izdelavo spletnega mesta.

Orodja, kot so Wordpress, Joomla, Woocommerce in Wix, resda omogočajo preprosto vzpostavitev spletne trgovine, a le do določene mere. Če želite imeti spletno trgovino, ki zares izkoristi celoten potencial svojega imena, se je treba ozreti na orodja, kot so Umbraco ter Magento. Ta orodja ponujajo celovite rešitve, izdelane po meri uporabnika in segmenta, v katerem delujete, pridobite pa tudi na prepoznavnosti in edinstvenosti vaše spletne trgovine.

Vsaka spletna trgovina ima tudi prednosti in slabosti, vendar je cilj imeti spletno stran, na katero so kupci vračajo.

Vizualen prikaz izdelkov

Privlačnost spletne trgovine povečamo s kakovostnimi slikami. Izdelke opremimo z optimiziranimi slikami in video materialom, ki dodatno oplemenitijo določen izdelek in ga s tem bolje predstavijo od klasične trgovine. Poleg tega pa imamo še precej prostora za dodatne opise in obrazložitve, ki so morda potrebne za dotičen izdelek na spletni polici.

Zavedati se tudi moramo, da si uporabnik izdelka pred nakupom ne more ogledati v živo. Zato so kakovostne slike in opisi ključ do uspeha.

E-Commerce spletne strani omogočajo tudi možnost ocenjevanja izdelkov. Ocene so pomemben faktor pri spletnih nakupih, saj z omogočanjem ocenjevanja in komentiranja izdelkov olajšamo odločitve potrošnikov.

 

 

Skok s police na polico

Ker so spletne trgovine dostopne 24/7, lahko kadarkoli in kjerkoli mirno nakupujete in primerjate izdelke brez omejitev. Zaradi spletne arhitekture pa lahko v nekaj klikih dostopate do oddelka, ki ga potrebujete, ne da bi se premikali s polnim nakupovalnim vozičkom. Z integriranimi iskalniki pa omogočamo hitro in enostavno iskanje po spletni trgovini.

Varno nakupovanje

Omogočamo različne načine plačevanja, in sicer:

  • kreditno kartico,
  • plačilo preko PayPal računa,
  • nakazilo na TRR ali,
  • plačilo po povzetju.

Vse naše spletne trgovine so opremljene s šifriranim prenosom podatkov HTTPS, ki omogoča varen spletni nakup. Z drugimi besedami, šifriranje preprečuje prestrezanje vaših podatkov in zagotavlja celovitost podatkov, ki jih pošiljate in prejemate.

 

Sledenje nakupom

Z vsakim nakupom preko spleta lahko sledimo statistiki, ki se avtomatsko generira v ozadju e-trgovine oz. spletne trgovine. Omogoča nam jasen in strukturiran pregled nad zaključenimi nakupi ter nakupi, ki niso bili zaključeni, ali tako imenovanimi odprtimi košaricami. Beležimo tudi število obiskov ter čas, ki ga je obiskovalec zapravil na določenem izdelku ali strani.

Z integriranim sistemom ERP pa lahko načrtujemo in spremljamo realizacijo nabavne verige in tako kupcem zagotovimo pravočasno dobavo.

Vse to oblikujemo v pregledno statistiko, ki je potrebna za dobro digitalno strategijo in oglaševanje, opisano v nadaljevanju.

Oglaševanje

Da bi povsem izkoristili potencial spletne trgovine, moramo oblikovati digitalno strategijo, s katero bomo povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke, skupine izdelkov ali pa specifičnega izdelka. Digitalno strategijo prilagodimo in oblikujemo po meri idealnega kupca in tako dosežemo, da oglas ali promocija doseže ljudi, ki bodo zahajali v spletno trgovino in tam tudi opravili nakup.

Naša marketinška ekipa bo:

  • identificirala profil idealnega kupca,
  • kreirala in optimizirala vsebino,
  • oblikovala personalizirane oglase,
  • uporabila optimalne kanale promocije.