Nov eSLOG 2.0 je nadomestil starejšega pod imenom eSLOG 1.6. Novi slog omogoča več avtomatizacije ter izmenjavo celotne verige dokumentov.
Pripravlja se tudi nov predlog zakona, ki bo predpisoval obvezno izmenjavo eRačunov tudi za pravne subjekte z obvezno fiskalizacijo vseh elektronskih računov. Obdobje prilagoditve bo eno leto.
Avtomatizirana in sodobna rešitev za enostavno upravljanje eRačunov
V podjetju smo na podlagi izkušenj in znanja razvili avtomatizirano rešitev za enostavno izdajanje in prejemanje eRačunov. Celotna rešitev temelji na sistemu Microsoft Dynamics 365 Business Central in je prilagojena vašemu tipu poslovanja. Za izmenjavo elektronskih računov – eRačunov morate najprej skleniti dogovor z enim od ponudnikov elektronskih poti za izmenjavo, in ker kot podjetje vedno stremimo k najoptimalnejši rešitvi za svoje stranke, smo se odločili za partnerstvo s podjetjem ZZI, ki ponuja tehnološko napredno rešitev eNabiralnik bizBox.
"Podjetje ZZI je z 80.000 posredovanimi eRačuni mesečno vodilni ponudnik take vrste storitev za mala, srednja in velika podjetja ter ponuja največje omrežje eIzmenjave za eRačune v Sloveniji."
Vsi eRačuni se pošiljajo kot transakcija v predpisani standardni obliki eSlog 2.0, ki je sestavljena iz:
- elektronske ovojnice, ki je namenjena usmerjanju eRačuna,
- eRačuna v obliki XML, podpisanega z veljavnim elektronskim certifikatom,
- računa v berljivi obliki PDF,
- poljubnega števila prilog (specifikacije k računu ipd.).
Poslovnoinformacijski sistem Business Central omogoča popolno avtomatizacijo procesov pošiljanja in prejemanja eRačunov ter drugih poslovnih dokumentov. Tako vam ni treba uporabljati dodatnih programskih rešitev, kjer bi bilo treba ročno kopirati, uvažati ali izvažati dokumente.
Brezpapirno poslovanje za različne partnerje
Z integracijo platforme bizBox skupaj s sistemom Business Central lahko preprosto in fleksibilno sodelujete s svojimi poslovnimi partnerji ne glede na to, ali so to državne ustanove, proračunski uporabniki, kupci, dobavitelji, logisti ipd.
Platforma bizBox poskrbi za transformacijo med standardi in za samodejne kontrole dokumentov, tako vam ni treba pregledovati manjkajočih podatkov, ampak vas sistem opozori na to, ali so izpolnjena vsa polja, ki so obvezna po tem standardu ali glede na vaše osebne nastavitve. Če se odločite določen podatek označiti kot zahtevan, lahko to tudi storite, hkrati pa ohranite enako stopnjo sledljivosti dokumenta.
Zagotovite si skladnost z evropsko zakonodajo
Platforma bizBox zagotavlja vse predpogoje za poslovanje z eRačuni na enotnem trgu Evropske unije skladno z novo zakonodajo. V Evropi je preko 400 standardov, za katere je potrebno pravilno komuniciranje in izdajanje eRačunov.
Kaj bizBox omogoča:
- podporo za EU priporočenim standardom za čezmejno ePoslovanje z eRačuni (UBL, CEN, e-SLOG 2.0, EDIFACT …),
- podporo verodostojni eIzmenjavi po standardu EU eDelivery AS2 in AS4,
- avtomatizirano mapiranje in konverzije med e-SLOG 1.6, e-SLOG 2.0 in po standardu EU za eRačune,
- podporo nacionalnemu registru prejemnikov eRačunov v eImeniku bizBox,
- deluje skladno s Kodeksom Nacionalnega foruma za eRačune.
Podjetje ZZI, d. o. o., je certificirano po ISO 27001, eHramba.si pa je certificirana kot storitev verodostojne hrambe pri Arhivu RS.
Nudimo strokovno pomoč pri vključevanju novih partnerjev
Vključevanje poslovnih partnerjev v izmenjavo eRačunov postaja vedno bolj obremenjujoče za vsako podjetje, saj vedno več strank želi uporabljati brezpapirni sistem izmenjevanja računov ter proces eNaročanja. Podjetja pa v večini primerov nimajo dovolj časa, ne strokovnega znanja, da bi zagotovila pravočasno in kvalitetno vzpostavljen sistem pri svoji stranki.
Skupaj s podjetjem ZZI vam nudimo strokovno in tehnično pomoč pri vključevanju vaših partnerjev v sistem bizBox.