Kaj je CRM in kakšne so njegove ključne funkcionalnosti?

CRM
Tomaž Koren
Team Lead | CRM Team

CRM ali rešitev za upravljanje odnosov s strankami je sistem, ki vam omogoča, da na enem mestu upravljate z vsemi interakcijami in podatki, ki so povezani z vašimi strankami. Tako lahko bolje razumete potrebe in želje svojih strank ter posledično vodite bolj ciljno usmerjeno in učinkovito trženje in prodajo.

CRM ali rešitev za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management) je sistem, ki vam omogoča, da na enem mestu upravljate z vsemi interakcijami in podatki, ki so povezani z vašimi strankami. Tako lahko bolje razumete potrebe in želje svojih strank ter posledično vodite bolj ciljno usmerjeno in učinkovito trženje in prodajo. 

Na primer, predstavljajte si, da imate trgovino s športno opremo in imate stranko, ki je pri vas pred časom kupila opremo za kolesarjenje. S CRM sistemom bi lahko zaznali, da bo ta stranka najverjetneje kmalu iskala novo opremo in ji poslali prilagojeno e-pošto ali SMS sporočilo s ponudbo najnovejše kolesarske opreme.  

Poleg tega vam lahko CRM z avtomatizacijo in racionalizacijo prodajnih, trženjskih in uporabniških procesov pomaga pri prepoznavanju novih prodajnih priložnosti in izboljšanju učinkovitosti obstoječih.  

Če imate vse podatke o strankah na enem mestu, postane enostavno slediti napredku prodaje in interakcijam s strankami in posledično se lahko tudi hitreje in bolje odzovete na kakršne koli težave ali pomisleke, ki bi se lahko pojavile pri strankah. 

Na splošno je CRM močno orodje, ki vam lahko pomaga izboljšati odnos s strankami in povečati rast prodaje. Na vas pa je, da ste pri vnašanju in vodenju podatkov v CRM dosledni.  

Kakšne so ključne funkcionalnosti CRM rešitve? 

CRM rešitev ima različne funkcije, ki vam lahko pomagajo upravljati in analizirati interakcije in podatke v celotnem življenjskem ciklu vaših strank.  

Tukaj je nekaj ključnih funkcij, ki jih ima večina CRM rešitev: 

-> Upravljanje stikov: Ta funkcija vam omogoča, da shranjujete in organizirate kontaktne podatke o vaših strankah, kot so ime, naslov, telefonska številka in e-pošta. Poleg tega vam omogoča tudi, da sledite interakcijam s strankami, kot so telefonski klici, e-pošta in sestanki. 

-> Upravljanje prodaje: Ta funkcija vam pomaga upravljati celoten prodajni proces, od ustvarjanja potencialnih strank do zaključevanja prodaje. S slednjo lahko enostavno sledite in upravljate s prodajnimi priložnostmi, generirate ponudbe in račune ter ustvarjate poročila o uspešnosti prodaje. 

-> Avtomatizacija marketinških aktivnosti: S to funkcijo lahko avtomatizirate in optimizirate vse vaše ključne marketinške aktivnosti kot so e-poštne kampanje in oglaševanje na družbenih omrežjih. Enostavno ustvarite in sledite kampanjam, segmentirajte ciljne skupine in merite rezultate vaših marketinških aktivnosti. 

-> Podpora strankam: Ta funkcija vam omogoča, da enostavno upravljate z zahtevami strank – sledite njihovim zahtevam, razrešujete morebitne težave, ustvarjate bazo znanja o strankah in sledite njihovemu zadovoljstvu.  

-> Analitika in poročanje: S to funkcijo lahko ustvarjate poročila in analize podatkov o strankah kot so podatki o prodaji, interakcij s strankami in njihova demografija. Slednje vam lahko pomaga pri prepoznavanju trendov in vzorcev ter sprejemanju boljših prodajnih odločitev. 

Z vsemi temi funkcijami na enem mestu vam lahko CRM rešitev pomaga izboljšati vaš odnos s strankami, povečati prodajo in optimizirati poslovne procese 

To je le nekaj primerov od številnih funkcij, ki jih lahko ima CRM rešitev, vse pa je odvisno od tega katero rešitev izberete.  

 

Želite izvedeti več? Prenesite si priročnik o CRM rešitvi.

S klikom na spodnji gumb si lahko brezplačno preneste priročnik o CRM rešitvi.

 

Prenesi priročnik