04. september 2024

Združitev Nove KBM in SKB v OTP banko

navodila
Business Central
Dynamics NAV

Podrobnosti o združitvi Nove KBM in SKB banke v OTP banko so na voljo tudi v PDF dokumentu. Navodila - Združitev Nove KBM in SKB v OTP banko 

22.8.2024 sta se banki NOVA KBM d.d. in SKB d.d. združili. Združena banka se bo po združitvi preimenovala v OTP banko d.d., posledično bo potrebno urediti seznam Šifre SWIFT in bančne račune nekaterih komitentov.

  • Komitenti SKB-ja so 1. septembra dobili novo številko transakcijskega računa.
  • Za komitente NKBM v OTP banki bo številka osebnega oz. poslovnega računa ostala nespremenjena.
  • SKB zatrjuje, da bodo vsi prilivi na številko SKB-računa do konca novembra preusmerjeni na novo številko OTP-osebnega računa, prav tako tudi vse direktne obremenitve SEPA.

Več informacij dobite na https://www.otpbanka.si/zdruzitev .

Kaj je potrebno urediti v Business Central

V nadaljevanju so kratka navodila, kaj morate spremeniti v Business Central (BC), če imate zapisane bančne račune Nove KBM ali SKB banke.

(1) Šifre SWIFT

Trenutno je na seznamu za SWIFT Banke Slovenija  še vedno zapis SWIFT SKBASI2X in NKBMASI2X, spremenil se je samo naziv banke:

otp banka dd

Podatke uredite tako, da:

  1. odprite seznam Šifre SWIFT
  2. poiščete banki Nove KBM in SKB banka
  3. kliknete na Uredi seznam in spremenite naziv teh dveh bank v OTP banko d.d.

(2) Podatki o podjetju

V primeru, da ste imeli poslovni račun SKB banke vpisan v Podatkih o podjetju, potem po prejemu informacije o novem bančnem računu spremenite podatke tako, da:

  1. odprite Podatki o podjetju
  2. na zavihku Plačila spremenite podatke: Št. bančnega računa, Šifra SWIFT, IBAN.

  1. na zavihku Slike preverite vaše slike. V primeru, da vsebuje trenutno uporabljena slika SKB bančni račun, sliko popravite.
  2. če uporabljate več ID za DDV preverite tudi slike v Nastavitev ID za DDV > zavihek Slike. Ta naredite tako, da v meniju strani Podatki o podjetju odprete seznam nastavitev ID za DDV in vsak zapis preverite. V primeru, da vsebuje trenutno uporabljena slika SKB bančni račun, sliko popravite.

(3) Bančni računi

V primeru, da ste imeli vaš poslovni bančni račun odprt pri SKB ali Novi KBM banki, potem uredite podatke:

  1. Odprite seznam Bančni računi
  2. poiščite aktivne bančne račune Nove KBM banke in jim na kartici spremenite Ime.
  3. tu imate dve možnosti za bančne račune SKB banke:

Prvi način: poiščete aktivne bančni račun SKB banke in jim na kartici spremenite: Ime, Št. bančnega računa, Šifra SWIFT, IBAN.
Tak način reševanja je povezan s tem, da po naših informacijah na bančnih izpiskih ni bilo prenosa salda iz SKB bančnega računa na OTP bančni račun in se številčenje izpiskov ni začelo od 1 dalje (se nadaljuje).

Če se s prvim načinom reševanja ne strinjate, lahko: odprete nove bančne račune OTP in naredite prenos salda iz SKB na OTP bančni račun.

(4) Podatki delavcev

Predvidoma naj bi vam komitenti sporočali spremenjene št. bančnih računov. SKB zatrjuje, da bodo vsi prilivi na številko SKB-računa do konca novembra preusmerjeni na novo številko OTP-osebnega računa, prav tako tudi vse direktne obremenitve SEPA.


❗ OPOZORILO: v primeru, da običajno vnašate podatke o bančnih računih delavcev v aplikacijo SPIN in za posodabljanje podatkov v Business Central poskrbi sinhronizacija delavcev, potem spremenite podatke po navodilih podjetje Četrta pot v SPIN aplikaciji.


Sproti lahko v Business Central preverjate, koliko delavcev ima račun odprt pri SKB banki tako, da:

  1. odprite seznam Delavci
  2. filtrirajte seznam aktivnih delavcev po podatku Status = Aktivno in Šifra SWIFT tako, da vpišete SKB*. Druga možnost je iskanje po Št. bančnega računa tako, da vpišete 03*.

Po prejemu informacije o novem bančnem računu spremenite podatke v Business Central (če ne uporabljate SPIN aplikacije) tako, da:

  1. odprite seznam Delavci
  2. poiščete delavca, kateremu boste spremenili podatke
  3. odprite Kartico delavca in na zavihku Plačila spremenite podatke: Št. bančnega računa, Šifra SWIFT, IBAN.

(5) Podatki kupcev in dobaviteljev

Bančne račune dobaviteljev se uporablja pri plačevanju. Bančne račune kupcev se uporablja pri vračilih kupcem in pri SEPA direktnih bremenitvah (trajniki).

Sproti lahko preverjate, koliko kupcev in dobaviteljev ima v Business Central izbran privzet bančni račun odprt pri SKB banki tako, da:

  1. odprite seznam Kupci oz. Dobavitelji
  2. filtrirajte seznam po podatku Privzeta št. bančnega računa tako, da vpišete 03*.

Če želite spremeniti privzet bančni račun, potem vam svetujemo naslednji postopek:

  1. odprite seznam Kupci oz. Dobavitelji
  2. poiščete kupca oz. dobavitelja, kateremu boste spremenili podatke
  3. v meniju kliknete na Posodobi kupca preko spleta oz. Posodobi dobavitelja preko spleta.
  4. S tem pridobite podatke, ki so trenutno na razpolago, običajno je že znan nov OTP bančni račun in se bo prepisal v seznam Bančni računi kupca oz. Bančni računi dobavitelja.

❗ OPOZORILO: trenutno so v bazi podatkov zapisana oba bančna računa, tako SKB banke kot OTP banke. Predvidevamo, da bodo bančni računi SKB banke umaknjeni naknadno, po končanem prehodnem obdobju.

  1. Nato morate trenutno privzet račun SKB banke spremeniti na privzet račun OTP banke ali katerekoli druge banke. To naredite tako, da na kartici kupca oz. dobavitelja v meniju uporabite akcijo Bančni računi.

Na seznamu bančnih računov kupca oz. seznam bančnih računov dobavitelja bančni račun bančni račun OTP banke ali katere druge banke preko Uredi označite kot Privzeta št. bančnega računa.

❗ OPOZORILO: v primeru, da imate kot kupce vpisane tudi podatke fizičnih oseb, z obdelavo Posodobi kupca preko spleta podatkov o novi št. bančnega računa ne boste dobili. Te podatke vam morajo posredovati komitenti SKB banke.


❗ OPOZORILO: v primeru, da imate SEPA direktne bremenitve vezane na SKB bančne račune, se obrnite na vašo banko za dodatna navodila. Na Business Solutions trenutno nimamo informacije, ali morate stara SDD soglasja vezana na SKB bančni račun vaših kupcev zamenjati z novimi soglasji.