Pred kratkim je Slovenski podjetniški sklad objavil težko pričakovani javni razpis P4D 2025 – Digitalna transformacija podjetij, ki je namenjen sofinanciranju digitalizacije poslovnih in proizvodnih procesov za mikro, mala in srednje velika podjetja
Pred kratkim je Slovenski podjetniški sklad objavil težko pričakovani javni razpis P4D 2025 – Digitalna transformacija podjetij, ki je namenjen sofinanciranju digitalizacije poslovnih in proizvodnih procesov za mikro, mala in srednje velika podjetja. Skupna višina sredstev znaša 17,8 milijona evrov. Najvišja višina sofinanciranja je 100.000 evrov na podjetje, pri čemer lahko to predstavlja največ 50 % upravičenih stroškov projekta. Rok za prijavo je 7. maj, zato je potrebno v primeru odločitve za prijavo postopati hitro in učinkovito. Naša izkušena ekipa strokovnjakov vam nudi celovito podporo od ideje, načrtovanja pa vse do izvedbe vašega projekta digitalizacije.
Pomembne informacije:
- Višina sredstev: Do 100.000 EUR nepovratnih sredstev na podjetje.
- Odstotek sofinanciranja: Do 50 % upravičenih stroškov projekta.
- Namen sredstev: Podpora pri nakupu napredne strojne in programske opreme, uvedbi brezpapirnega poslovanja ter drugih ključnih digitalnih rešitev za povečanje konkurenčnosti in optimizacijo poslovanja.
- Prijavni rok za oddajo vlog: 7.5. 2025 do 14:00 ure.
- Vse podrobnosti o razpisu so objavljene na spletni strani Slovenskega podjetniškega sklada.
Zakaj se odločiti za digitalizacijo poslovnih in proizvodnih procesov?
Digitalizacija poslovnih in proizvodnih procesov podjetjem v prvi vrsti omogoča zajem in obdelavo večje količine podatkov, ki nato omogočijo pravilno strateško odločanje v podjetju, lažje sledenje stroškom in hitrejše prilagoditve procesov. Na ta način podjetja lahko privarčujejo čas in denar, kar posledično omogoča njihovo hitrejšo rast in povečuje njihovo uspešnost na trgu.
Kako lahko naša ekipa pomaga podjetjem, ki se nameravajo prijaviti razpis?
Za učinkovito pripravo razpisne dokumentacije je pomembno, da se že na začetku natančno proučijo zahteve razpisa in jasno razumejo njegovi cilji. Ključna vloga naše ekipe je, da na podlagi analize trenutnega stanja skupaj s stranko oblikuje ustrezno rešitev ter natančno opredeli obseg projekta, ki ga stranka prijavlja na razpis. Le dobro definirano področje, temeljita raziskava trga, možnosti rešitev ter izbira partnerjev omogočajo jasno in uspešno izvedbo projekta.
Na kaj moramo biti pozorni pri pripravi vloge na razpis?
Pri pripravi vloge je ključno, da podjetje izhaja iz svojih specifičnih potreb in na tej podlagi oblikuje projekt. Najprej je potrebno jasno opredeliti cilj, ki ga želi podjetje doseči z investicijo. Sledi podroben popis poslovnih procesov ter oblikovanje močne projektne ekipe, ki bo usmerjala in vodila celoten proces. Nato sledi pregled trga, raziskava orodij in rešitev ter končna izbira najbolj ustrezne rešitve. Pri tem je ključen tudi izbor kompetentnega partnerja. Naše podjetje ima bogate dolgoletne izkušnje z uspešnimi projekti digitalizacije ter je zato zanesljiv partner na poti do vaše digitalne preobrazbe. Za več informacij nam pišite na prodaja@b-s.si.