Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Odkrijte celovito podporo za svoje stranke

Komunicirajte s strankami hitro in učinkovito preko virtualnega agenta, ki omogoča hitro reševanje lažjih problemov, medtem ko se vaši agentje posvetijo kompleksnejšim. Obvladujte komunikacijo po vseh kanalih hkrati in tako omogočite takojšno podporo strankam.

Prednosti

Opolnomočite svojo ekipo z večkanalnim orodjem

Enotna nadzorna plošča omogoča enostavno komuniciranje s strankami po katerem koli kanalu. Naj bo to SMS, klepetalnik, Facebook klepet, WhatsApp ali telefonski klic, vse to, združeno v enem pogledu, ki omogoča agentu hitrejše reševanje nastalih težav.

Integrirana umetna inteligenca vam pomaga pri reševanju težav s predlaganimi članki in podobnimi že rešenimi težavami ter tako omogoča hitrejše obravnavanje problemov.

Analizirajte delovanje kontaktnih centrov in posameznih agentov za izboljšanje sodelovanja s strankami. Razumite strankine interakcije in tako zapeljite pogovor do pozitivne rešitve nastale težave.

Prepoznajte težave preko realnočasovne diagnostike in odreagirajte pravočasno. Z možnostjo oddaljenega upravljanja rešujte težave na daljavo.

Želite izvedeti več?

Naročite se na brezplačno svetovanje.
Naročite se

Rešitve

Sorodni produkti