Nabava

Digitalizirajte celoten nabavni proces

Standardizirani in strukturirano vodeni nabavni procesi imajo velik vpliv na poslovanje. Z Business Central lahko učinkovito načrtujete in vodite celoten proces nabave, od načrtovanja, obdelave nalogov, preverjanja zaloge in vrednotenja učinkov do zaključne analize in poročanja. Z naprednimi rešitvami na področju poslovne analitike pa lahko vizualizirate celoten načrt nabave in vzpostavite učinkovit nadzor na vsakem koraku procesa.

Prednosti

Prednosti digitalizacije nabave

Vzpostavite strukturiran in standardiziran nabavni proces, ki se zrcali v izboljšanem in bolj stabilnem poslovanju in racionalizaciji nabavnih stroškov.

Spremljajte trenutni pretok denarja, optimizirajte finančno stanje s strateškim načrtovanjem plačilnih tokov, poenotite politiko popustov, vzpostavite samodejni izračun in knjiženje, natančno ocenite raven zalog in ocenite dobavitelje na podlagi njihovih preteklih storitev. Vse to v eni rešitvi.

Z integriranimi procesi lahko načrtujete in spremljate izvedbo nabave neposredno v sistemu ERP. Avtomatizacija zaloge poteka v realnem času. Naročila potekajo gladko in brez zapletov.

Stroški nabave materiala in storitev predstavljajo kar 57 % celotnih stroškov podjetja. Orodje, kot je Business Central, pomaga znižati nabavne stroške in optimizirati celoten postopek s poenotenjem nabavnega procesa in z vpogledom v celotno nabavno verigo.

Oddelki za nabavo, ki izvajajo digitalizacijo lahko pričakujejo 40-% povečanje letnih prihrankov.

Želite izvedeti, kako digitalizirati nabavni proces?

Naročite se na brezplačen posvet.
Naročite se

Produkti

Optimizirajte nabavne procese