Najpomembnejše funkcionalnosti, ki jih pridobimo z uporabo ERP sistema so tiste za katere porabimo največ časa v administrativnem smislu. Področja, ki smo razbremenili z rešitvijo povezljivosti spletne trgovine z ERP sistemom Microsoft v tem konkretnem primeru so:
- Prodaja - Prodajalec se več ne ukvarja s številnimi ročnimi zapisi, vpisi podatkov v različne programe ali fizičnega pregleda zaloge, ko pride do naročila izdelka v spletni trgovini. Sedaj ima proces popolnoma avtomatiziran in poenoten v enem programu. Od naročila izdelka pa do samo izdaje in naročilnice dostavni službi.
- Marketing - Služba marketinga ima na dosegu roke vse podatke o prodaji in statistiki v enotnem programu, ki omogoča pregledne informacije in podatke o aktivnostih na spletni trgovini. Upravljanje izdelkov upravlja kar iz ERP sistema kateri je sinhroniziran s spletno trgovino.
- Nabava - Nabavni referent preko celovitega sistema ima točne podatke koliko izdelkov ali materiala je še na zalogi ter zlahka planira nabavo novih komponent ali izdelkov brez ozkih grl. Celovitost programa mu omogoča lažje in učinkovitejše planiranje letnih planov.
- Skladiščenje - Skladiščnik opravlja svoje delo učinkovito in natančno s pomočjo ERP sistema za skladišča in ima tako pregled nad zalogo, izdajo, sledenjem in knjiženjem materiala.
Za razvoj spletne trgovine IC Elektronike smo uporabili programsko orodje Magento, ki ponuja celovite rešitve izdelane po meri uporabnika in industriji v kateri deluje. Platforma Magento je popolnoma prilagodljiva poslovnim procesom v podjetju in kompatibilna z Microsoft Dynamics NAV - Navision ali prenovljeno različico Business Central.
Kako izgleda primer avtomatiziranega spletnega mesta v povezavi z ERP sistemom:
- Nov spletni nakup sproži samodejno izdelavo naročila, ki je popolnoma sinhroniziran z ERP sistemom.
- V ERP sistemu se samodejno kreira prodajni nalog glede na prejeto naročilo kupca.
- Samodejno se oblikuje dobavnica ter sistemsko sporočilo skladiščni službi, da izdelek pripravi na odpremo.
- Pošiljko se stehta preko elektronske tehnice, ki samodejno prepiše težo v sistem. Avtomatsko se izdela in posreduje naročilo za dostavno službo.
- Glede na količino v kupčevem naročilu se zaloga izdelkov samodejno ustrezno zmanjša v ERP sistemu in na spletni trgovini.
Integracija Tinx-IT Magento rešitve za upravljanje informacij o izdelku - (angl. Product Information Management – PIM) znotraj Business Central ali Navision programa omogoča upravljanje s podatki, slikami, informacijami, oznakami in cenami na vseh izdelkih v spletni trgovini. Vse na enem mestu.
Tako lahko upravljalec spletne trgovine kar preko ERP sistema uredi opis izdelka, doda sliko ali popravi ceno preko veljavnih cenikov.