V marketinški ekipi smo najprej opravili serijo pogovorov z vodilnimi v podjetju Parnad in njihovimi ključnimi prodajalci, pregledali njihovo analitiko in način komunikacije ter komentarje na družbenih omrežjih. Na tak način smo se dobro seznanili z njihovim poslovanjem in produkti, predvsem pa njihovim načinom prodaje.
Nato smo začeli s postavljanjem strategije kampanje.
Ugotovili smo, da zasledujemo več ciljev. Primarni cilj je bil rekrutiranje novih ambasadorjev in pridobivanje kvalificiranih kontaktov, kot drugo pa je bilo pomembno, da ustvarimo afiniteto do blagovne znamke Vorwerk in dvignemo prepoznavnost podjetja.
Po začetni analizi smo zaznali, da naslavljamo tri skupine potencialnih ambasadorjev:
- milenjice, stare med 20 in 35 let, ki iščejo fleksibilno obliko dela, ki jim bo dala dovolj svobode;
- mamice, stare 30 +, ki iščejo “part-time” obliko dela, ki jim bo prinesla nekaj dodatnega zaslužka in
- starejšo populacijo, 60 +, ki so bodisi že v pokoju ali se mu bližajo in iščejo dodaten vir prihodkov.
Vsako ciljno skupino smo nagovarjali z zanjo prilagojenimi sporočili in grafikami, oglase pa smo plasirali na kanale, kjer so se zadrževali – primarno na Facebook in na nišno usmerjene spletne portale.
Pri kampanji je bilo ključno, da pridobimo kvalificirane kontakte ali drugače rečeno, da pridobimo kontakte oseb, ki so resnično zainteresirane, da postanejo ambasadorji, zato smo se odločili za tristopenjsko segmentiranje kontaktov. Kaj pomeni to v praksi?
Zamislimo si, da je Branko, ki je star 28 let in ga zanima vir dodatnega zaslužka, na Facebooku. Algoritem Facebooka ga zazna kot potencialnega ambasadorja in mu prikaže naš oglas. Branko klikne na oglas in pristane na naši pristajalni strani, ki mu ponuja samo nekaj osnovnih informacij o ambasadorstvu. Branka zanima več in odda svoj e-mail. Že v naslednjem trenutku prejme e-mail, kjer lahko s klikom obišče stran, ki ponuja več informacij. Branko pristane na drugi pristajalni strani, kjer si ogleda daljši razlagalni video, ki mu razloži mehaniko delovanja ambasadorstva in prednosti, ki jih bo s sodelovanjem prejel. Branka sodelovanje zanima zato odda še druge podatke in čaka na klic.
Branko je torej moral izpolniti tri aktivnosti – oddati e-mail na prvi pristajalni strani, odpreti e-mail in oddati podatke na drugi pristajalni strani – da je postal kvalificiran kontakt, ki je bil predan podjetju Parnad za kontaktiranje. S takšno strategijo smo zagotovili, da je podjetje prejelo kakovostne kontakte in s tem visoko zainteresirane in motivirane osebe, ki so postali novi prodajalci podjetja Parnad, poleg tega pa tudi veliko število kakovostnih kontaktov, ki sicer še niso bili pripravljeni postati prodajalci, ampak jih podjetje še danes obvešča o tem in drugih prodajnih programih.