Pospeševanje spletne prodaje

Oblikujte učinkovito prodajno strategijo

Spletna trgovina je odličen prodajni kanal, vendar je brez dobre prodajne strategije kot žalostna fizična trgovina brez strank. V podjetju Business Solutions vam glede na specifiko dejavnosti pomagamo razviti in implementirati učinkovito prodajno strategijo, ki bo vašo spletno trgovino spremenila v neutruden prodajni motor, ki bo generiral prodajo 24/7. Pomagali bomo privabiti ciljne stranke, jim ponudili brezhibno prodajno in poprodajno izkušnjo ter jih z dobrimi in relevantnimi vsebinami prepričali, da se na vašo stran vrnejo vedno znova. 

Prednosti

Dosezite svoje ciljne kupce

Navigacija na spletni strani je pomemben del uporabniške izkušnje, ki se jo oblikuje v prvem koraku oblikovanja spletne strani ali trgovine. Uporabniki na vašem spletnem mestu morajo do informacij ali izdelkov priti brez napora in iskanja pravih gumbov ali povezav. Navigacija spletnega mesta mora biti enostavna in jasna za uporabnike vaše spletne strani.

Vsebina na vašem spletnem mestu mora biti unikatna in privlačna za vašo ciljno skupino. Opisi naj zajemajo bistvo in izpostavljajo ključne podatke. Naslovi produktov naj bodo izpostavljeni in pravilni. Opisi produktov ali storitev naj bodo podrobni in naj ponujajo dodano vrednost do kupca. Vso vsebino je treba tudi optimizirati (SEO) za boljše pozicioniranje na spletu.

E-poštna sporočila oz. »newsletter« je še vedno zelo učinkovita komunikacijska pot. Svoje stranke, kupce in sledilce lahko smiselno kategorizirate v različne sezname in tako različnim skupinam pošiljate le vsebine, ki jih zanimajo. Poleg seznamov prejemnikov je pomembno oblikovati tudi učinkovito strategijo prodajnega lijaka (funnel), ki vam narekuje, v katerem koraku je vaš »lead«.

Prvi korak pri oglaševanju vašega produkta ali storitve je integracija programov, kot so Google Analyitics, Google Ads in Facebook Pixel, na vašo spletno stran ali trgovino. S temi osnovnimi orodji zagotovimo spletno analitiko, koliko časa se nekdo zadrži na vaši spletni strani, kdaj je sejo zapustil ter kaj si je ogledal in morda celo kupil ali izpolnil kontaktno listo. S spremljanjem analitike lahko dosežete boljše rezultate na dolgi rok, saj tako prilagajate vsebine ciljnemu občinstvu ter jih s targetiranimi oglasi lažje dosežete.

Želite izvedeti več?

Naročite se na brezplačno svetovanje
Naročite se

Rešitve

Sorodni produkti