Klasična prodaja

Posvetite se strankam in ne nepotrebnim procesom

Ključni pogoj za uspešno klasično prodajo so agilni in prilagodljivi prodajniki, ki se hitro prilagodijo okolju, predvsem pa, ki imajo čas in resurse, da se lahko v celoti posvetijo obstoječim ali potencialnim strankam. Z naprednimi pametnimi orodji lahko zaposlenim olajšate komunikacijo s strankami, jim podate orodje za učinkovito vodenje stikov in jih razbremenite nepotrebnih procesov, da se lahko osredotočijo zgolj na delo s strankami.

Prednosti

Prednosti digitalizacije klasičnih prodajnih aktivnosti

Z naprednimi poslovnoinformacijskimi rešitvami lahko hitreje dostopate do ključnih poslovnih podatkov in želja strank in se hitreje odzivate na njihove potrebe in želje.

Združite in avtomatizirajte prodajne aktivnosti, od začetnega spoznavanja trga, pridobivanja in negovanja (potencialnih) strank do reševanja reklamacij. Upravljajte želje in zahteve strank na enem mestu in si zagotovite, da boste vedno na tekočem.

Z napredno programsko rešitvijo zagotovite, da bodo vaše trženjske in prodajne aktivnosti vedno usklajene in da bosta obe ekipi dostopali do ključnih informacij v realnem času.

Specializirana rešitev za terensko prodajo odpira popolnoma novo dimenzijo prodaje na terenu in prodajnikom omogoča, da lahko na terenu uredijo ključne aktivnosti, od pregleda cenikov do priprave ponudb.

E-pošta je pri pridobivanju novih strank skoraj 40x bolj učinkovita kot Facebook ali Twitter.

Želite izvedeti, kako digitalizirati prodajne aktivnosti?

Naročite se na brezplačen posvet.
Naročite se

Produkti

Optimizirajte svojo prodajo